regeneracja gumy

     << wstecz

Koła, kółka żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń

Koła i kółka aluminiowo-poliuretanowe:
- korpus koła odlew aluminiowy
- bieżnik koła z poliuretanu
- łożyskowanie koła: łożysko kulkowe

Koła, kółka aluminiowo poliuretanowe posiadają bieżnię wykonaną z poliuretanu, która jest trwale połączona z aluminiowym korpusem koła (oblewanie poliuretanem korpusu z aluminium). Koła i kółka aluminiowo poliuretanowe charakteryzują się wysoką nośnością, dużą sztywnością. Bieżnik koła, kółka wykonany z poliuretanu zapewnia wysoką odporność na zużycie oraz nie brudzi posadzki. Koła i kółka aluminiowo poliuretanowe dostępne są z łożyskami kulkowymi.


polimery, elastomery
Koła aluminiowo-poliuretanowe »
Koła aluminiowo-poliuretanowe w obudowach skrętnych »
polimery, poliuretan, elastomery
Koła aluminiowo-poliuretanowe w obudowach stałych »
polimery, vulkollan, polimery

Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem płytkowym z hamulcem (koła ∅80 ÷ ∅100 )
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa koła, kółka wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Płytka mocująca obudowy koła, kółka ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.

Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem płytkowym z hamulcem (koła ∅125 ÷ ∅200 )
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa koła, kółka wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Hamulec koła dodatkowo posiada śrubę regulacyjną za pomocą, której można regulować siłę hamowania. Płytka mocująca obudowy koła, kółka ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.

Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem płytkowym (wzmocniona)
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane wzmocnionym nitem w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Konstrukcja obudowy wzmocnionej koła, kółka została zaprojektowana do przenoszenia dużych obciążeń. Płytka mocująca obudowy koła, kółka ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.

Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem płytkowym z hamulcem (wzmocniona)
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane wzmocnionym nitem w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Konstrukcja obudowy wzmocnionej koła, kółka została zaprojektowana do przenoszenia dużych obciążeń oraz wyposażona jest w hamulec mechaniczny który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Płytka mocująca obudowy koła, kółka ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.

Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem na trzpień
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Kulki łożyska wypełnione są długotrwałym smarem i zabezpieczone są przez odpowiedni kształt płyty górnej. Solidny, stalowy, umieszczony centralnie trzpień znitowany jest ruchowo z obudową koła, kółka.

Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem na trzpień z hamulcem (koła ∅80 ÷ ∅100 )
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Kulki łożyska wypełnione są długotrwałym smarem i zabezpieczone są przez odpowiedni kształt płyty górnej. Solidny, stalowy, umieszczony centralnie trzpień znitowany jest ruchowo z obudową. Obudowa koła, kółka wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Dla kół:∅30 ÷ ∅200 Nośność maks.: 180kg Dla kół:∅80 ÷ ∅100 Nośność maks.: 70kg

Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem na trzpień z hamulcem ( koła ∅125 ÷ ∅200 )
Dla kół: ∅125 ÷ ∅200 Nośność maks.: 180kg. Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Kulki łożyska wypełnione są długotrwałym smarem i zabezpieczone są przez odpowiedni kształt płyty górnej. Solidny, stalowy, umieszczony centralnie trzpień znitowany jest ruchowo z obudową koła, kółka. Obudowa koła, kółka wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Hamulec koła dodatkowo posiada śrubę regulacyjną za pomocą, której można regulować siłę hamowania.

Obudowa koła, kółka z centralnym otworem na śrubę mocującą
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość przez mocny centralny sworzeń zwrotnicy. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.

Koła i kółka aluminiowo-poliuretanowe charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia. Korpus w kole to jednolity odlew aluminiowy. Bieżnia koła wykonana jest z poliuretanu. Poliuretan jest wysokiej jakości materiałem, który szczególnie nadaje się na bieżnik. Bieżnik koła z poliuretanu posiada wysoki moduł sprężystości i sztywności, przez co charakteryzuje się wysoką nośnością i ma małe odkształcenia trwałe. Poliuretan wykorzystywany przez nas jako bieżnia koła nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów, posiada wysoką odporność na zużycie oraz ścieranie.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z resztą produktów naszej oferty.