regeneracja gumy

     << wstecz

Koła, kółka żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń

Koła i kółka żeliwne z poliuretanem:
- korpus koła odlew żeliwny
- bieżnik koła z poliuretanu
- łożyskowanie koła: łożysko kulkowe

Koła, kółka żeliwne z poliuretanem posiadają bieżnię wykonaną z poliuretanu, która jest trwale połączona z korpusem koła obrobionym maszynowo, jednolitym odlewem żeliwnym (oblewanie poliuretanem korpusu z żeliwa). Koła i kółka żeliwne z poliuretanem charakteryzują się wysoką nośnością, dużą sztywnością. Bieżnik koła, kółka wykonany z poliuretanu zapewnia wysoką odporność na zużycie oraz nie brudzi posadzki. Koła i kółka żeliwne z poliuretanem dostępne są z łożyskami kulkowymi.

Koła żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń »
Koła żeliwne z poliuretanem w obudowach skrętnych do dużych obciążeń »
Koła żeliwne z poliuretanem w obudowach stałych do dużych obciążeń »

Obudowa koła,kółka skrętna spawana ( koła żeliwne z poliuretanem )
Bardzo mocna, solidna konstrukcja spawana. Koła kółka występujące w tej obudowie osadzone są na tulejce, montowane są z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka posiada podstawę mocującą z łożyskiem oporowym wzdłużnym zabezpieczonym uszczelniaczem tworzywowym chroniącym kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Widelec obrotowy zawiera łożysko oporowe skośne. Całość połączona jest śrubą z nakrętką, która zabezpieczona jest specjalnym klejem beztlenowym.

Obudowa koła kółka stała spawana ( koła żeliwne z poliuretanem )
Bardzo mocna, solidna konstrukcja spawana. Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koła, kółka występujące w tej obudowie osadzone są na tulejce, montowane są z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. W górnej części obudowy znajdują się otwory mocujące, które ułatwiają oraz zapewniają solidny i pewny montaż koła i kółka.